KLIK DISINI UNTUK MENDAPAT HADIAH YANG LUMAYAN

LET BE OUR FOLLOWER AND WE CAN SHARE MANY RECIPE

DAPATKAN VOUCHER YANG MENARIK DISINI

Monday, October 3, 2011

KARYA TERAKHIR SEM 5 2011 KELAS ARTISTRY...

Dah lama sangat kami krew disini tak menulisan. Jadi hari ni kami nak tunjukkan anda semua dessert yang telah kami hasilkan semasa akhir kelas artistry yang merupakan exam kami. Banyak dessert yang menarik dengan pelbagai hiasan... nak tengok? ok we will show you. Minta maaf sekali lagi untuk semua warga di blog ni. bukan apa sebab terlalu sibuk dengan exam dan projek sampaikan tiada masa untuk menulis lagi... Tapi jagan risau anda semua tetap dihati.... Nikmati hasil kerja semua warga DK5B2... Tahniah semua. Harap anda semua dapat doakan kejayaan kami di dunia dan di akhirat...


Our Friend, Pijot punya...


Our Friend, Adik punya..


Aboy punya...


Our Friend, Dila punya..


Our Friend, Tirah punya..


Nik punya..


Our Friend, Zhaf punya..


Our Friend, Nana punya..



Our Friend, Faiz punya..


Our Friend, Eda punya..


Our Friend, Jaja punya..


Our Friend, Ana punya..


Our Friend,Mas punya..


Our Friend, Ety punya..


Our Friend, syafiq punya..


Our Friend, Ina punya..


Our Friend, Anis punya..

Hum... Korang dah tengokkan.. pilihlah mana korang suka... hehe... sekadar untuk berkongsi dan nantikan lebih banyak entry yang akan kami tulis... Jumpa lagi semua... Bye...

6 comments:

CIK CHIPSMORE said...

waaahhh..cantik nyee..pasti sedap..tp kalau dah cantik2 mcm tu...nak mkn pown sangup lar..hehehe

aboyandnick said...

la cantik tu asas nk tarik perhatian org... akhirnya dlm mulut gak...hehe

CIK CHIPSMORE said...

heheh..nanti leh laa ajau wanie buat mknan2 nie..best2..boleh tak?hehe

aboyandnick said...

boleh jer... nanti boleh diajar...

CIK CHIPSMORE said...

hehehe..ok2..tq..tq..

aboyandnick said...

ok2...