KLIK DISINI UNTUK MENDAPAT HADIAH YANG LUMAYAN

DAPATKAN VOUCHER YANG MENARIK DISINI

Monday, July 18, 2011

ROTI CREATIVE DAN MENGERIKAN

For the first, benda ni sgt mengerikan nak tau sbb per. Hal ini sbb hari ni kami nak tunjukkan anda satu video pembuatan roti yang membuat bahagian-bahagian badan manusia. Ha... Cik minah jangan termuntah pulak !!! Bile tengok roti pun ada darah-darah. Kilang buat roti ni terletak di Thailand. Sampaikan ada org dalam video ni datang semata- mata nak beli roti bahagian hidung... Ish, kalau Aboy tentu-tentu la takut. Tengok cite hantu pun tutup dengan jari. Kalu Nick dia memang suka benda-benda mcm ni. Oklah tak nak cerita panjang. saksikanlah video ini dan jgn sampai terbayang-bayang masa nak mkn tengah hari nanti. Terus takleh telan nasi. hahaha. Kami sajikan anda selamat menonton.


Gelikan? hehe... 

Saya tengok Cik Minah, Kak Bi dengan Mak Miah semua dah loya tekak. Hahaha, ini cuma untuk hiburan. Mungkin ini penamat kisah roti untuk setakat ini... Hehe macam buat liputan pulak pasal roti minggu ni. Oklah terima kasih kepada semua yang menyokong kami. 
Terima kasih banyak kepada yang telah menyokong dan FOLLOW kami, kami ucapkan terima kasih banyak dan kepada yang membaca blog kami, kami menjemput anda untu menjadi komuniti kami di dapur bujang. bersamalah follow kami agar kita dapat berkongsi lebih banyak lagi. Terima kasih semua.

2 comments:

~Queen Q~ said...

geli mat mat mat mat mat!

aboyandnick said...

tau takper.. hehe