KLIK DISINI UNTUK MENDAPAT HADIAH YANG LUMAYAN

DAPATKAN VOUCHER YANG MENARIK DISINI

Sunday, June 19, 2011

13th BATTLE OF THE CHEFS, PENANG 2011 (BAHAGIAN 1)

PENANG INTERNATIONAL SALON GASTRONOMIQUE
13th BATTLE OF THE CHEFS, PENANG 2011


Hari ini kami akan buat liputan mengenai pertandingan Battle of The Chefs yang baru-baru ni berlangsung di Penang pada 3hb-5 hb June 2011. Sangat meriah time ni, kita boleh lihat kehandalan-kehandalan chef-chef daripada malaysia dan juga luar negara. Time ni kami pergi cuma pada hari sabtu jer. Hari lain tu cuma dapat tengok keputusan. Aboy dengan Nick datang sini jadi pemerhati jer... Tengok-tengok, masih belum berpeluang nak bertanding macam ni. Tapi kami dapat banyak benda baru kat sini dan kita jugak boleh berkongsi.




UiTM Culinary Team

Kami ada beberapa helai gambar yang menarik untuk dikongsi. Kami juga ingin mengucapkan tahniahlah kepada Team UiTM Pulau Pinang yang berjaya membawa balik 1 Gold, 2 sSilver, 14 Bronze, 13 Diploma. Wow, sangat hebat... korang semua mesti makin terujakan nak tengok semua gambar-gambar tu kan... Oklah tak nak ckap banyak kami akan bawakan anda sorotan pada hari itu. Tahniah sekali lagi diucupkan kepada team UiTM Pulau Pinang.

SEPANJANG PERTANDINGAN BERLANGSUNG




Ukiran Coklat




Butter Sculpture

Waa... macam maner untuk first half? Teruja kan? Hum... sangat menarik bagi siapa yang tak dapat pergi tu rugilah tapi jangan risaulah kalu tengok blog kami ni seolah-olah dah dapat pergi kesana jer. Hehe... Oklah kita teruskan lagi... dengan hidangan-hidangan lain... jom semua.





Dessert

Hum, sebenarnya banyak lagi tau. Tapi kami akan siarkan untuk bahagian yang kedua pulak. Tunggu tau sangat seronok nak ditengok sama-samakan. Jangan risau nanti kami akan post secepat yang mungkin. Jumpa lagi lepas ni. Kalu suka tinggalkan la komen-komen menarik anda. Nak jugak kita sama-sama borak pasal ni kan. Jangan lupa la untuk follow blog kami ni. So kita boleh kongsi lagi banyak lepas ni... kan... jumpa lagi...


No comments: