KLIK DISINI UNTUK MENDAPAT HADIAH YANG LUMAYAN

DAPATKAN VOUCHER YANG MENARIK DISINI

Sunday, June 26, 2011

ICE CARVING IS FANTASTIC


OKAMOTO STUDIO ICE SCLUPTURE ON MARTHA STEWART  SHOW

Hari ni kami bawakan anda pula dengan seni ukiran bongkah ais yang agak sukar dilakukan dan memerlukan imaginasi yang cukup tinggi. Okamoto studio adalah salah satu syarikat Jepun yang sangat terkenal dalam seni ukiran bongkah ais ini. Diharap dengan video ini anda semua dapat mengetahui lebih lanjut mengenai Okamoto studio dan bagaimana mereka melakukan ukiran yang menabjubkan ini. Kami kongsikan lagi dengan anda. Lagi sekali saya ingatkan "please tutup mulut anda untuk mengelakkan air liur terkeluar akibat keterujaan melampau".


Jika ada sebarang komen sila tinggalkan dan yang telah follow blog kami ni kami ucapkan berbanyak terima kasih dan yang belum lagi menjadi follower kami "JANGAN LUPA UNTUK FOLLOW BLOG KAMI". pasti anda tidak akan menyesal. hehe... Enjoy semua...

GAMBAR UKIRAN YANG LAIN








Ha.... teruja kan... So yang baru tengok tu, tahniah la ini benda baru untuk korang. Jadi betul tak kami ckp korang takkan menyesal punya kalu follow blog kami... Banyak manfaat dapat tau... hehehe... Ok, harap korang enjoy sgt. Kami pun gembira bile korang pun suka.. thanks korang.




2 comments:

Ken Wooi said...

so cool.. :)

Nava K said...

fantastic and it takes great skills and creativity to do this.